تلاش براي بازگشت مجيدي به استقلال ادامه دارد .

 رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: من دیروز با آقای رسولی نژاد صحبت کردم و از او خواستم که مجیدی را برگرداند.

 

به گزارش ايسنا، مقداد نجف نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه ایران درخصوص شایعه قهر فتح الله‌زاده به خاطر عدم جذب فرهاد مجیدی اظهارداشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و الان از شما می‌شنوم.

 

وی افزود: نظر ما این است که فرهاد مجیدی باید به تیم برگردد چون هواداران هم علاقه‌مند به این بازیکن هستند. از طرفی باشگاه وعده کرده بود که مجیدی را به استقلال بازگرداند.

 

نجف نژاد درخصوص سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود دیگر زمان این انتقال به پایان رسیده، گفت:من فکر می کنم هنوز امکان این موضوع وجود دارد. دیروز با جایی صحبت می کردم و آنطور که من متوجه شدم یعنی هنوز فرصت باقی است. از طرفی با آقای رسولی نژاد صحبت کردم و ایشان هم مخالفتی با بازگشت مجیدی ندارند.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اینکه قلعه نویی تاکید کرده بازوبند کاپیتانی به مجیدی داده نخواهد شد و از طرفی خود این بازیکن چنین انتظاری دارد، تاکید کرد: اینها مواردی است که در حوزه اختیارات سرمربی است و ما از هر لحاظ قلعه نویی را قبول داریم. اما واقعیت این است که پارسال وقتی رفت تیم تا حدودی با مشکل مواجه شد و چون هواداران به این بازیکن علاقه مند هستند قرار این بوده که این فصل به استقلال بازگردد.

 

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به پیروزی این تیم در اولین بازی لیگ اظهارداشت:امسال تمهیداتی برای تیم قائل شدیم که حتما قهرمان شویم. استقلال این پتانسیل را دارد و از طرفی سرمربی فوق العاده توانایی روی نیمکت است. در مجموع ستاد باشگاه استقلال در نظر دارد این تیم امسال به بهترین وجه ممکن عرض اندام کند.

 

وی درخصوص جذب جواد نکونام گفت: نکونام تجارب فوق العاده‌ای دارد و بازیکن خوشنامی است. هواداران هم از جذب این بازیکن خیلی خوشحال شدند.

 

نجف نژاد درباره اینکه آیا قبول دارد نیمه دوم فصل نقل و انتقالات را از پرسپولیس بردند، پاسخ داد: به نظرم همینطور است. البته ما سعی کردیم نیازهای سرمربی را تامین کنیم. قلعه نویی مربی کارکشته ای است و تمام تلاشمان برآورده کردن خواسته های او بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391 ا 11:46 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.